Autor:
Data zakupu usługi: 09 kwiecień 2019 Pisemny: 19 kwiecień 2019 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: экскурсионный тур |
Pojechaliśmy na wycieczkę z żoną i przyjacielem, połowa wycieczki przebiegła bezproblemowo. Wszystko zaczęło się w drugiej połowie, kiedy Katarzyna zaczęła głupio oszukiwać ludzi na pieniądze. Pojechaliśmy na wycieczkę - wycieczka nie wyszła, ponieważ organizatorzy nie przewidzieli, że impreza się tam odbędzie. W rezultacie po tym, jak prawie cały autobus był oburzony, Katarzyna zaproponowała zwrot 10 euro zamiast 36 euro za cenę wycieczki! Bo firma poniosła koszty – a fakt, że turyści ponieśli koszty nikomu nie przeszkadza!
Ekaterina otwierała skrzynkę głosową 2 razy w ciągu 7 dni - żeby coś powiedzieć turystom.
W autobusie nie ma normalnych filmów - śmieci.
Pytali w drodze powrotnej do toalety - tak powstał taki skandal. Ponieważ poprosiliśmy o skorzystanie z toalety 20 minut wcześniej niż oczekiwaliśmy. Kierowca zaczął być niegrzeczny, obrażać turystów wulgarnym językiem. (prawie była walka - kierowca rzucił się do walki). Wtedy Ekaterina otworzyła usta.. że zostawimy cię, jeśli poprosisz o zatrzymanie się chociaż raz w toalecie na polu! . W rezultacie turyści zostali zdemaskowani jako alkoholicy.
Wielokrotnie dzwonili do firmy akordowej - do której pracownicy linii - przenosili się z jednego numeru na drugi. Potem powiedzieli, dbaj o siebie.
Żądaliśmy natychmiastowego wezwania policji.. na co powiedzieli, że autobus nie będzie czekał. Po przybyciu do hotelu.. znowu doszło do skandalu.
Kiedy grupa wróciła - Ekaterina napisała w autobusie bazgroły - że piliśmy alkohol - co jest KŁAMEM! Aby zakryć twój gruby... tyłek. Ludzie prosili ją o papier, żeby napisać odmowę - nie dała.
Poprosiliśmy o kontakt osoby odpowiedzialnej za biuro podróży – powiedziała też, że nic nie dam.
Każde słowo to kłamstwo!
W rezultacie zrujnowane wakacje. Prosimy o podjęcie działań do Ekateriny i 1 kierowcy! Drugi starszy kierowca to wspaniała osoba. Zawsze z uśmiechem. Dzięki niemu.