Autor:
Data zakupu usługi: 07 kwiecień 2013 Pisemny: 01 może 2013 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: экскурсионный тур |
Pojechałem na trasę 7. 04. 13 „Podbijanie serc” z Eleną Dirych. Nigdy nie widziałem takiego nieprofesjonalizmu. Osoba jest niekompetentna. Wszystkie pytania grupy zawisły w powietrzu, ponieważ nie mogła odpowiedzieć na żadne z nich. Nie wiedzieliśmy, kiedy będą przystanki, o ile jeszcze pojedziemy do hotelu czy do następnego miasta. Uratowała mnie obecność nawigatora GPS, więc cały autobus zapytał mnie, ile jeszcze mam jechać. Zdarzały się sytuacje, że jechali 6-7 godzin bez zatrzymywania się, ludzie oburzyli się i prosili o zrobienie parkingu, ale ona tylko milczała i oczywiście nie wiedziała, co odpowiedzieć. Kierowcy są po prostu okropni. Cały czas kłócili się ze wszystkimi, łącznie z Eleną. Z ich powodu niektórzy spóźnili się na pociągi w drodze powrotnej. Na przystanku 5 minutowym (tylko na toaletę) kierowcy udali się do kawiarni i zostawili wszystkich rozebranych pod drzwiami autobusu, a na zewnątrz było 10 stopni. A na wszystkie prośby, aby kontynuować szybsze poruszanie się, byli tylko niegrzeczni i sarkastyczni, nie tylko do turystów, ale także do lidera grupy. Hotel w Pradze "Juno" - po prostu koszmar. Brudne i śmierdzące, ręczniki z dziurami i wyglądają jak 30 lat. Śniadania są niejadalne. Mieszkaliśmy w nim przez trzy dni, ale wygląda na to, że będziemy go pamiętać przez całe życie. Mogę tylko podziękować za Bratysławę. Hotel „Chopin” jest nie do pochwały. Nowe, czyste, pokoje mają wszystko łącznie z czajnikami i suszarkami do włosów, wspaniałe i urozmaicone śniadania. Nasza grupa jest po prostu wspaniała. Nikt się nie spóźniał, wszyscy byli mili i towarzyscy. Ale niestety nawet te przyjemne wrażenia nie mogą przykryć negatywów z organizacji wyjazdu. Nie radzę więc chodzić z „Accord” w ogóle, a Eleną Dirych w szczególności.