Autor:
Data zakupu usługi: 18 może 2012 Pisemny: 19 może 2012 |
|
Biuro podróży: Адріа-тур (Drohobycz) Typ usługi: пакетный тур |
Mieszkam w Petersburgu, a moja siostra mieszka w Drogobyczu na Ukrainie.Na długo przed wyjazdem na Ukrainę skontaktowałem się z biurem podróży przez e-mail i poprosiłem o odbiór niedrogiej wycieczki na wakacje dla 2 osób, albo w Egipcie lub w Tunezji, stało się jednak nieoczekiwane - moja mama bardzo się rozchorowała i musiałam zrezygnować z zamiaru pójścia gdzieś odpocząć, ale po przyjeździe do Drohobycza postanowiłam udać się do biura podróży i poprosić o zorganizowanie wycieczki przez co najmniej 4 noce i 3 dni.To zamiast przepisanych 7 dni.Odkąd uznałem, że chorej matki nie da się zostawić na długi czas, a te 4 dni wystarczą, aby moja siostra choć raz pojechała za granicę w jej życiu. A jak myślisz? Pracownik biura podróży Svetlana Ostrovskaya najpierw obiecał mi, że coś odbiorę, a następnie oddzwonię. Tego samego dnia, 18 maja, zadzwonił telefon i zaprosiła mnie do biura, aby zaoferować wycieczkę do Tunezja dla 2 osób.
Przyjechałem, zapoznałem się z wycieczką, wszystko mi odpowiadało.Tylko kłopotem jest wycieczka z Kijowa.Umówiliśmy się, że pojadę na dworzec, kupię bilety kolejowe z Drohobycza do Kijowa iz powrotem. a potem przyjdę odebrać wycieczkę. W ciągu godziny kupiłem bilety i ponownie znalazłem się na progu Andria Tour. A potem Svetlana, po uważnym spojrzeniu na strony, po prostu mnie oszołomiła: „Wiesz, podczas gdy Ty podróżowałeś, wycieczka była tylko dla 1 osoby, chodzi o to, że drugiego miejsca w samolocie nie ma, zostało tylko jedno. Oczywiście trudno było sobie wyobrazić, jak oszukał mnie ten niedoświadczony i niepiśmienny pracownik. Po prostu „podsycałem" wściekłość, że będę musiał zwrócić bilety, a nawet coś zgubić w drodze powrotnej. Potem poprosiłem ją o odebranie wycieczki do dowolnego kraju bezwizowego, żeby kolej oszczędzała bilety.Ja byłam gotowa lecieć z siostrą z Kijowa nie tylko do Egiptu, Tunezji, Izraela, Jordanii, Turcji itd.
Ale Swietłana spędziła ponad godzinę na grzebaniu w komputerze i nadal nie mogła znaleźć przynajmniej jednej wycieczki.W rezultacie zmarnowałem nerwy, czas, a nawet pieniądze.Ponieważ natychmiast po wizycie w biurze podróży poszedłem na dworzec i wręczyłem bilety. Udało mi się zabrać siostrę na wakacje. Nadal jestem zaskoczona obojętnością nie tylko Swietłany Ostrowskiej, ale także dyrektora biura podróży. Aż trudno uwierzyć, że nie dałoby się latać do dowolnego kraju bezwizowego. tkwiące zarówno w Swietłanie, jak i jej dyrektorze. Nie traktują tak swoich klientów! Dlatego nie radziłbym nikomu korzystać z usług tego biura podróży. To są „sztuczki” podróży agencja, która może się przydarzyć każdemu. A NERW BĘDZIE ZDROWY I PIENIĄDZE RAZEM.PRZYMNIEJ NIE POZOSTAWICIE GORZKIEGO KAUKU NA NIEUDANY ODPOCZYNEK! Dlatego PRACA TEJ FIRMY, JAK NA „1” PO PROSTU NIE MOGĘ.
Dziękuję za uwagę!
Widzisz, jeśli chciałeś zamówić, musiałeś od razu zostawić pieniądze, aby zarezerwować wycieczkę, ponieważ. nawet jeśli na miejscu jest 20 miejsc, mogą odlecieć w 5 minut! Dlatego absolutnie nie jest tak, że winny jest za to pracownik, ponieważ. zarezerwuj wycieczki po Ukrainie, ktoś szybszy niż ty zajął pierwsze miejsce! Twoja recenzja jest całkowicie niewystarczająca, tk. po prostu w okresie, w którym chciałeś odlecieć, po prostu nie było miejsc na lotach!
Понимаете, если б вы согласны были заказывать, нужно было сразу оставить деньги, чтоб вам забронировали тур, т.к. даже если на месте есть 20 мест, то они могут улететь и за 5 минут! Поэтому тут совершенно дело не в том, что сотрудница виновата в этом, т.к. бронируют туры по всей Украине, кто-то более расторопнее вас забрал это 1 место! Отзыв ваш совершенно неадекватный, т.к. просто в тот период которые вы хотели улететь, элементарно не было мест на рейсах!
szczególnie na 4-5 dni, bo. głównie program czarterowy liczony jest od 7 noclegów
тем более на 4-5 дней, т.к. преимущественно чартерная программа рассчитана от 7 ночей
Kochanie! Uważnie przeczytałem Twój komentarz. Powiem szczerze, że daleko Ci do prawdy. Próbujesz wytrzeć mi nos. Nie rób tego, kochana dziewczyno. Przez 4-5 dni możesz znaleźć wycieczkę, zwłaszcza że Byłem gotowy na lot do każdego kraju, w którym wiza nie jest wymagana.Dlatego PRAWO UWAŻAM TWÓJ KOMENTARZ ZA NIEODPOWIEDNI.I przestaniemy wyjaśniać okoliczności.KLIENT MA ZAWSZE Rację! Pamiętaj, kochanie!
Уважаемая!Внимательно прочел ваш комментарий.Скажу прямо,что Вы далеки от истины.Коль я обращаюсь в турфирму,то расчитываю на профессионализм сотрудников.И от,что вы считаете мой отзыв неадекватным,то мне просто безразлично.Вы плохо владеете ситуацией, и еще пытаетесь мне утирать нос.Не надо этого делать,дорогая девушка.На 4-5 дней можно найти было тур,тем более,что я готов был лететь в любую страну,где не требуется виза.Поэтому Я ВПРАВЕ СЧИТАТЬ ВАШ КОММЕНТАРИЙ НЕАДЕКВАТНЫМ.И давайте прекратим всякие выяснения обстоятельств.КЛИЕНТ ВСЕГДА ПРАВ! Запомните,милочка!
Nowy klient VIP za 2 ruble! Wcześniej, jak pisać o tym, o czym piszesz, koniecznie spróbuj trochę o tym, o czym piszesz !!! Dlaczego niekompetencja firmy? W twoich groszach oszczędnościowych! Czy chcesz, aby wycieczka trwała niestandardową liczbę dni (którą znałeś przed wystąpieniem) i boisz się dostać do Kijowa bez biletów? Jaka wycieczka Ci odpowiada, dlaczego nie zarezerwowałeś? Dla osoby niekompetentnej w turystyce przyszło mi do głowy, że cała Ukraina jest opancerzona w kijowskim operatorze, a podobno ilość miejsc w locie zmienia się przez futro ze skóry. To nieodpowiednie może vvazhat ciebie i całą latarnię, jak napisałeś !!! I zaplanuj naprawy i zapłać zaliczkę, wtedy nie będzie problemów!
Шановний VIP клієнт за 2 рубля! Перед тим, як писати про щось відгуки, потрібно хоч трошки розбиратися в тому, про що ви пишете!!! В чому некомпетентність фірми? В ващій економії грошей! Ви і тур гарящий на нестандартну кількість днів хочете (який до речі Вам знайшли)і боїтеся без квитків до Києва залищитися? Якщо тур Вам підходив, що ж ви не бронювали? Навіть для некомпетентної в туризмі людини зрозуміло, що в київського оператора бронює вся Україна, і відповідно кількість місць на рейсі змінюється кожної хвилини. Тому неадекватним можна вважати вас і всю маячню, яку ви написали!!! А відпочинок плануйте та оплачуйте заздалегіть, тоді проблем не буде!
Więc jaka jest wina biura podróży? To, że srasz się, kupując bilet kolejowy bez wycieczki? Musiałem zapłacić za wycieczkę, a potem kupić bilet. A może biuro podróży jest winne temu, że po prostu nie było wycieczek dla twoich pragnień? Czy w ogóle zapłaciłeś ani grosza w biurze podróży? Ogólnie rzecz biorąc, dobrze się walisz i z jakiegoś powodu biuro podróży próbowało ci bardziej pomóc. Szkoda jej pracowników, bo mają do czynienia z takimi nieludźmi. Nawiasem mówiąc, nie jesteś klientem - nic nie zapłaciłeś w biurze podróży, więc pobierz swoje prawa w sklepie spożywczym sprzedawczyni z butelką wódki))
Так в чем виновата турфирма ? В том, что вы обосрались, покупая ЖД-билет без тура ? Надо было оплатить тур и потом покупать билет. Или турфирма виновата в том, что под ваши желания просто не было никаких туров ? Вы хоть копейку заплатили турфирме ? В общем, вы обосрались сами хорошо, а турфирма вам зачем-то пыталась помочь еще. Жаль ее сотрудников, потому, что им приходиться иметь дело с такими нелюдьми. Кстати, вы не клиент - вы ничего не заплатили турфирме, поэтому качайте свои права в гастрономе продавщице с бутылкой водки))