Autor:
Data zakupu usługi: 17 lipiec 2018 Pisemny: 17 lipiec 2018 |
|
Biuro podróży: Адвант Тревел (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Jeśli znalazłeś MMM, to dokładnie tak jest plus prawdziwa sekta Aum Shinrikyo w całej i czystej formie.
1. Jako mantrę na każdy dzień i dla wszystkich nowych mówią, że Advant w żaden sposób na nich nie zarabia, a dochód tego klubu polega na sprzedaży dostępu do darmowego systemu od 50$ do 600$. Cóż, jeśli ktoś chce wierzyć - nie ma problemu. Dla porównania - prowizja biur podróży za cenę promocyjną to bynajmniej 3-4%, a prowizja maksymalna to bynajmniej 12%. Zatem to, co Advant zarabia na swoich tzw. agentach, nie trafia do wróżbitów. Na korzyść tego mogę podać jeszcze jeden argument.
2. Advant zapewnia, że ich „agenci klienta” kupują wycieczkę bezpośrednio od operatora. Jeśli jednak dokładnie zapoznasz się z ustawą o turystyce, zgodnie z którą wszyscy pracują jeszcze od 2006 roku, możesz zobaczyć, kto nie ma prawa pracować „bezpośrednio” z klientem bez umowy, a tym bardziej dać mu Komisja. Ale klienci firmy Advant mocno wierzą, że płacą bezpośrednio operatorowi i tak dalej. Advant nie ponosi żadnej odpowiedzialności za działania operatora („bo z nim nie współpracuje (!)”), linii lotniczej i firmy gospodarza, a klient sam rozwiązuje swoje problemy ze swoimi problemami. Włącz logikę! W jaki sposób operator/system B2B (do którego Advant sprzedaje dostęp) może zapewnić partnerowi Advant dostęp do cen, jeśli nie jest on zarejestrowany jako firma turystyczna? A jeśli Advant rzeczywiście jest biurem podróży, to ponosi taką samą odpowiedzialność jak operatorzy, linie lotnicze itp., ponieważ zgodnie z umowami o świadczenie usług turystycznych pomiędzy organizatorami wycieczek a biurem podróży, każde biuro podróży działa „w imieniu i na w imieniu organizatora wycieczek."
Ale co mówi Advant i do czego są mocno przekonani jego „pracownicy”? Fakt, że Advant jest święty, że jego tak zwana „wsparcie techniczne” robi wszystko „co może” i ze względu na poważne koneksje „wszystko rozwiązuje”, że biura podróży to „straszne łapacze, którzy nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić ”. Jednak, jak pokazuje praktyka i negatywne recenzje klientów, którzy zazwyczaj starają się skasować od razu po publikacji, aby nie zepsuć „życiorysu”, nie wszystko jest takie różowe… Agenci zwykle „walczą do końca” o swoich klientów zarówno z operatorem, linią lotniczą i firmą przyjmującą. Agent długoterminowy ma naprawdę „swoich ludzi” w wielu dziedzinach życia i może naprawdę „wiele rozwiązać” z odpowiednimi ludźmi. Kompetentny agent może doradzić zarówno hotelowi, jak i kraju i operatora Advant doradzi tylko "niskopoziomowe kierunki masowe" a- do Turcji i Egiptu, a potem nie jest faktem, że doradzi dobrze, resztę - sam ... sam .... Advant nie "zostanie na nogach" w trosce o klienta, ma nawet "pomoc techniczną 24/7" działającą ściśle w godzinach pracy, przez resztę czasu - Twoje problemy i rozwiąż je samodzielnie.
Ale kto to zrozumie?!? ;)
Była taka cudowna piramida Swiss Halley, poszło tak pięknie, sprzedawała też dostęp do „dynamicznych” wycieczek, po prostu łącząc systemy rezerwacji lotniczej i hotelowej. Powiedzieli też, że wszystko jest "tanie", "bez dopłat" i bla bla bla ...... I ludzie hawal! Zmontowano pełne sale wykładowe. Dostęp naprawdę kosztuje trochę więcej. System działał przez 3-4 lata, teraz odpoczywał w Bose...... Ci, którzy pierwsi wskoczyli i wyskoczyli, dostali nawet coś w kategoriach pieniężnych. Odpoczynek.........
Tak samo będzie z Advantem, gdy tylko piramida osiągnie krytyczny poziom środków, Advant zniknie z całym forsem – zarówno klientami, jak i operatorami. Czemu? I poproś Advanta o pokazanie dokumentów ustawowych, gwarancji bankowej, licencji operatora, o której „mówi na każdym rogu” ......... Nic nie zobaczysz, bo to nie istnieje. Lub po prostu jest wiele FOP, dla których to wszystko jest zarejestrowane i nie ma mowy o żadnej licencji organizatora wycieczek (FOP nie może uzyskać licencji operatora z mocy prawa). Więc nie będzie kogo zapytać, w takim razie.
Mogę powiedzieć jedno ........ W bałaganie, jaki teraz funkcjonuje rynek turystyczny, kompetentnym agentom udaje się załatwić kłopoty i rozwiązać problemy touroperatorów, klimatyzacji i hostów w taki sposób, aby klient przynajmniej „nie traci”, nawet na własny koszt. Advant nigdy nie ulegnie klientowi, ponieważ „nie jest za NIC odpowiedzialny!”.
I o przyjemny!
Chciałbym bardzo podziękować! Advant.club za przejęcie wszystkich dyskontów i idiotów, którzy psują mózgi normalnym agentom swoimi „darmowymi zbiórkami” i bieganiem z ulotką po zniżki. Zabierz je wszystkie, a potem wyrzuć i jest szansa, że turystyka stanie się „normalnym biznesem”.