Recenzja biura podróży Адвант Тревел (Kijów)

bez frajera i życie jest złe

Autor:
Data zakupu usługi: 17 lipiec 2018
Pisemny: 17 lipiec 2018
1.0
Biuro podróży: Адвант Тревел (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Jeśli znalazłeś MMM, to dokładnie tak jest plus prawdziwa sekta Aum Shinrikyo w całej i czystej formie.

1. Jako mantrę na każdy dzień i dla wszystkich nowych mówią, że Advant w żaden sposób na nich nie zarabia, a dochód tego klubu polega na sprzedaży dostępu do darmowego systemu od 50$ do 600$. Cóż, jeśli ktoś chce wierzyć - nie ma problemu. Dla porównania - prowizja biur podróży za cenę promocyjną to bynajmniej 3-4%, a prowizja maksymalna to bynajmniej 12%. Zatem to, co Advant zarabia na swoich tzw. agentach, nie trafia do wróżbitów. Na korzyść tego mogę podać jeszcze jeden argument.

2. Advant zapewnia, że ​​ich „agenci klienta” kupują wycieczkę bezpośrednio od operatora. Jeśli jednak dokładnie zapoznasz się z ustawą o turystyce, zgodnie z którą wszyscy pracują jeszcze od 2006 roku, możesz zobaczyć, kto nie ma prawa pracować „bezpośrednio” z klientem bez umowy, a tym bardziej dać mu Komisja. Ale klienci firmy Advant mocno wierzą, że płacą bezpośrednio operatorowi i tak dalej. Advant nie ponosi żadnej odpowiedzialności za działania operatora („bo z nim nie współpracuje (!)”), linii lotniczej i firmy gospodarza, a klient sam rozwiązuje swoje problemy ze swoimi problemami. Włącz logikę! W jaki sposób operator/system B2B (do którego Advant sprzedaje dostęp) może zapewnić partnerowi Advant dostęp do cen, jeśli nie jest on zarejestrowany jako firma turystyczna? A jeśli Advant rzeczywiście jest biurem podróży, to ponosi taką samą odpowiedzialność jak operatorzy, linie lotnicze itp., ponieważ zgodnie z umowami o świadczenie usług turystycznych pomiędzy organizatorami wycieczek a biurem podróży, każde biuro podróży działa „w imieniu i na w imieniu organizatora wycieczek."

Ale co mówi Advant i do czego są mocno przekonani jego „pracownicy”? Fakt, że Advant jest święty, że jego tak zwana „wsparcie techniczne” robi wszystko „co może” i ze względu na poważne koneksje „wszystko rozwiązuje”, że biura podróży to „straszne łapacze, którzy nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić ”. Jednak, jak pokazuje praktyka i negatywne recenzje klientów, którzy zazwyczaj starają się skasować od razu po publikacji, aby nie zepsuć „życiorysu”, nie wszystko jest takie różowe… Agenci zwykle „walczą do końca” o swoich klientów zarówno z operatorem, linią lotniczą i firmą przyjmującą. Agent długoterminowy ma naprawdę „swoich ludzi” w wielu dziedzinach życia i może naprawdę „wiele rozwiązać” z odpowiednimi ludźmi. Kompetentny agent może doradzić zarówno hotelowi, jak i kraju i operatora Advant doradzi tylko "niskopoziomowe kierunki masowe" a- do Turcji i Egiptu, a potem nie jest faktem, że doradzi dobrze, resztę - sam ... sam .... Advant nie "zostanie na nogach" w trosce o klienta, ma nawet "pomoc techniczną 24/7" działającą ściśle w godzinach pracy, przez resztę czasu - Twoje problemy i rozwiąż je samodzielnie.

Ale kto to zrozumie?!? ;)

Była taka cudowna piramida Swiss Halley, poszło tak pięknie, sprzedawała też dostęp do „dynamicznych” wycieczek, po prostu łącząc systemy rezerwacji lotniczej i hotelowej. Powiedzieli też, że wszystko jest "tanie", "bez dopłat" i bla bla bla ...... I ludzie hawal! Zmontowano pełne sale wykładowe. Dostęp naprawdę kosztuje trochę więcej. System działał przez 3-4 lata, teraz odpoczywał w Bose...... Ci, którzy pierwsi wskoczyli i wyskoczyli, dostali nawet coś w kategoriach pieniężnych. Odpoczynek.........

Tak samo będzie z Advantem, gdy tylko piramida osiągnie krytyczny poziom środków, Advant zniknie z całym forsem – zarówno klientami, jak i operatorami. Czemu? I poproś Advanta o pokazanie dokumentów ustawowych, gwarancji bankowej, licencji operatora, o której „mówi na każdym rogu” ......... Nic nie zobaczysz, bo to nie istnieje. Lub po prostu jest wiele FOP, dla których to wszystko jest zarejestrowane i nie ma mowy o żadnej licencji organizatora wycieczek (FOP nie może uzyskać licencji operatora z mocy prawa). Więc nie będzie kogo zapytać, w takim razie.

Mogę powiedzieć jedno ........ W bałaganie, jaki teraz funkcjonuje rynek turystyczny, kompetentnym agentom udaje się załatwić kłopoty i rozwiązać problemy touroperatorów, klimatyzacji i hostów w taki sposób, aby klient przynajmniej „nie traci”, nawet na własny koszt. Advant nigdy nie ulegnie klientowi, ponieważ „nie jest za NIC odpowiedzialny!”.

I o przyjemny!

Chciałbym bardzo podziękować! Advant.club za przejęcie wszystkich dyskontów i idiotów, którzy psują mózgi normalnym agentom swoimi „darmowymi zbiórkami” i bieganiem z ulotką po zniżki. Zabierz je wszystkie, a potem wyrzuć i jest szansa, że ​​turystyka stanie się „normalnym biznesem”.