Hotel kradnie pieniądze!

Pisemny: 21 sierpień 2023
Czas podróży: 10 — 11 sierpień 2023
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 1.0
Cześ ć wszystkim!

Od 10 do 11 sierpnia był em w Sharjah. Wię c zdecydował em się na pobyt w tym hotelu. Nie doś ć , ż e jakoś ć ś wiadczonych usł ug pozostawia wiele do ż yczenia, to:

1. Gł oś na klimatyzacja (bardzo utrudniają ca spanie)
2. Zepsuta instalacja wodno-kanalizacyjna (gł oś no przecieka)
3. Zapach w pokoju (nie jest jasne, dlaczego)
4. Prace naprawcze wszę dzie

Na szczycie wszystkiego...

Hotel obcią ż ył kartę dwukrotnie kwotą za rezerwację.

Napisał em do nich o tym. Dostarczył a wycią gi bankowe, wszystkie kody do sprawdzania kont mię dzynarodowych, daty obcią ż enia itp. Na co hotel napisał do mnie, ż e nie obcią ż yli i po prostu przestali mi odpowiadać.

Teraz staram się być wysł uchany. Piszę i ostrzegam wszystkich!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał