Nie, to nie jest 4

Pisemny: 6 listopad 2019
Czas podróży: 1 — 9 listopad 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 2.0
Kiedy się zameldowaliś my, (2 osoby dorosł e i 2 dzieci) otrzymaliś my pokó j z JEDNYM ł ó ż kiem. Na proś bę o dodanie przynajmniej jednego ł ó ż eczka, na recepcji uś miechnę li się zł oś liwie: „Zapł ać ”. Za nasze pienią dze - 16 tys. Po raz pierwszy spotykamy się z takim bał aganem. Posiadamy zakwaterowanie dla 2 osó b dorosł ych. + 2 dzieci Dlaczego mamy pł acić ? Dzię ki Tatyanie pomogł a nam przenieś ć się do pokoju z dwoma tirami (z tego też się ucieszyliś my). Wielu, któ rzy osiedlili się u nas tego dnia, znalazł o się w takiej sytuacji. Ale musieli zapł acić dodatkowo.
Jedynym plusem jest to, ż e w pobliż u znajduje się publiczna plaż a. Mieliś my HB: napoje są PŁ ATNE, nie bę dziesz gł odny, to prawda. Ale dlaczego ziemniaki są zawsze niedogotowane, nie pró bowali arbuza (pokrojonego) przez 8 dni, ponieważ bali się zatrucia (widok nie był zbyt dobry). Szczerze mó wią c, wszyscy, któ rzy u nas odpoczywali, byli niezadowoleni z jedzenia. Ską d wię c biorą się dobre recenzje i 4 gwiazdki?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał