Zameldowanie przebiegł o sprawnie i natychmiast po przyjeź dzie. Począ tkowo obecnoś ć w recepcji tylko angloję zycznego personelu był a denerwują ca, ale nawet mó j poziom podstawowy wystarczał do papierkowej roboty i komunikacji. )
Wielkie podzię kowania dla Samondoka - rosyjskoję zycznego faceta w recepcji, któ ry przyszedł na drugą zmianę . Bardzo uważ ny i przyjazny mł ody czł owiek. To osobny ogromny plus dla hotelu za taki personel! Pomó gł we wszystkich sprawach. Zwł aszcza z trasami. Bardzo szczegó ł owo, cierpliwie wszystko wyjaś niał i udzielał przydatnych rad. Z tego powodu skorzystaliś my z taksó wki tylko 2 razy. W pozostał ych przypadkach – transport publiczny.
Podobał o mi się wszystko w hotelu. Czystoś ć , porzą dek, ż yczliwoś ć . Jedyna uwaga: przy odprawie wyjaś nij turystom, jak korzystać z elektronicznej tablicy wynikó w na zaproszenie obsł ugi do czyszczenia i uzupeł niania wody, herbaty i kawy. Teraz rozumiem, dlaczego niektó rzy ludzie narzekają , ż e nie posprzą tali swojego pokoju)
Wzię liś my tylko ś niadanie. Bufet. Nie Egipt, ale nie bę dziesz gł odny. Ale ś wież e soki są zadowolone.
Uwielbiał em basen na dachu. Zdję cia z ż aglem są fajne!
Plaż a bezpł atna, ale rę czniki, leż aki, parasole - drogie (weź wł asne). Podró ż autobusem zajmuje okoł o 10 minut, ale stamtą d taksó wka (lub autobus zajmuje bardzo duż o czasu).
Radzę wszystkim ten hotel: 3 minuty do czerwonej linii metra i autobusó w! 15 minut spacerem do dworca autobusowego (park kwiatowy itp. ) i centrum handlowego.