Wakacje z dziećmi

Pisemny: 2 luty 2013
Czas podróży: 9 — 16 styczeń 2013
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Zatrzymał em się w tym hotelu z dwó jką dzieci. Ponieważ bilety został y kupione w ostatniej chwili, na tydzień przed wyjazdem, wybrany hotel (z dwó ch oferowanych) moż na powiedzieć ś lepo, ponieważ opinii o hotelu i okolicy Tekom był o bardzo mał o.
Po przyjeź dzie o godzinie 13.00 bez problemu zostaliś my zakwaterowani w pokoju na 5 pię trze - jednopokojowe mieszkanie. Opis i zdję cia na stronie są cał kowicie zgodne z prawdą .
W pokoju znajduje się jedno podwó jne ł ó ż ko i sofa, wyposaż ona kuchnia i dwie ł azienki.

Ponieważ dzieci są już dorosł e, kupują c bilet ustaliliś my z gó ry, ż e w pokoju bę dzie dodatkowe ł ó ż ko. Na pierwszą proś bę w cią gu 10 minut przynieś li nam dodatkowe ł ó ż ko, ale nie przynieś li poś cieli i koca. Musiał em ponownie zadzwonić do recepcji.
Chociaż w pokoju jest kuchnia, nie ma wody pitnej, herbaty ani kawy. Ponownie zadzwoniliś my do recepcji, a nasze pytanie o herbatę i wodę otrzymał o zdziwioną i oburzoną odpowiedź , ż e to nie powinno być w ich hotelu. Wię c wszystko, ł ą cznie z wodą , kupiliś my w mał ym supermarkecie Carefour 5 minut spacerem od hotelu.
Ponieważ hotel jest miejski, nie ma terytorium jako takiego, tylko parking dla samochodó w. Metro znajduje się.7-10 minut spacerem od hotelu.
Dzieci uwielbiał y basen i każ dy dzień zaczynał y od ką pieli.
Ś niadania monotonne, asortyment mał y i niezbyt smaczny, ale nie byliś my gł odni.
Sprzą tanie w pokoju był o zrobione bardzo ź le: przez 8 dni w salonie nigdy nie odkurzali ani nie odkurzali. Ł ó ż ko był o zmieniane tylko raz - w szó stym dniu pobytu. Rę czniki zmieniano codziennie, ale sprzą tanie w ł azienkach polegał o tylko na wyniesieniu ś mieci, wytarciu podł ogi i zlewu. Zostawienie napiwku nie zmienił o sytuacji. Hotel nie posiada ró wnież transportu na plaż ę .

Ogó lne wraż enie w hotelu został o przyć mione przez incydent przy kasie: poproszono nas o podpisanie faktury, w któ rej stwierdzono, ż e za korzystanie z minibaru musimy zapł acić.100 dirhamó w (zawartoś ć minibaru wliczona - frytki, orzechy i tanie napoje + dwie czekoladki). Dobrze, ż e najstarsze dziecko doskonale mó wi po angielsku i ma doś wiadczenie w komunikacji z administratorami hotelu. Dodatkowo do sprawy doł ą czył nasz przewodnik, któ ry przyjechał towarzyszyć nam na lotnisko. Administratorka widzą c nasz nastró j powiedział a, ż e ​ ​ zał atwi sprawę i zatrzymał a nas w lobby przez 15-20 minut, po czym okazał o się , ż e wszystko jest w porzą dku i moż emy wyjś ć z hotelu.
Hotel jest pozycjonowany jako 4 *, ale w rzeczywistoś ci solidny 3. Nastę pnym razem na pewno nie wybierzemy tego hotelu.
Nawiasem mó wią c, w recepcji i hotelu w ogó le nie ma rosyjskoję zycznych pracownikó w. A zatem, jeś li sytuacja z minibarem to ich cią gł a „zwoda”, to lepiej znać ję zyk.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał