hotel poprawia swoje 3 i odpracowuje wpłacone pieniądze?

Pisemny: 2 luty 2013
Czas podróży: 1 — 7 styczeń 2013
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Hotel zdecydowanie zasł uguje na swoje 3 gwiazdki. personel recepcji zaskakują co dobrze rozumie rosyjski, co okazał o się po pró bie mó wienia po angielsku. oczywiś cie nie nowy, ale też niezbyt odrapany. sejf w recepcji jest naprawdę bezpł atny). z minusó w: trzy dni z dziesię ciu harował y z kluczami do pokoju (karta był a cią gle zablokowana, musiał em cią gle biec do portiera lub na dó ł ); nie zalecamy wł ą czania klimatyzatora - pomieszczenie od razu poczuje zapach pleś ni; dwukrotnie zabite karaluchy - na recepcji iw pokoju. z profesjonalistó w: wystarczają co spokojny na program
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар