Po osiedleniu się ż ał owaliś my, ż e nie wybraliś my innego hotelu. Personel administracyjny w recepcji pozostawił bardzo nieprzyjemne wraż enie. Niegrzeczni, ź le wychowani pracownicy, nie ma sensu prosić ich o jakiekolwiek informacje (dotyczą ce tego hotelu czy zabytkó w miasta), nadal nie bę dą w stanie tak naprawdę odpowiedzieć . Po pierwsze nie mają ż adnych informacji, a po drugie tak naprawdę nie mó wią po angielsku. Do tego za rozmowy telefoniczne 5 razy wię cej niż powinno. Zadzwoniliś my do Rosji na komó rkę , rozmawialiś my przez 1.5 minuty (ś ledzenie), zapł aciliś my 160 dirhamó w. Już pierwszego dnia zasł ony opadł y mi na gł owę w pokó j (był y takie cię ż kie i nie otwierał y się ) pokoje ciemne, meble stare, zapach nie do zniesienia, jedzenie okropne, personel nienawidzi Rosjan. Oto nasze wraż enia. . .
Po osiedleniu się ż ał owaliś my, ż e nie wybraliś my innego hotelu. Personel administracyjny w recepcji pozostawił bardzo nieprzyjemne wraż enie. Niegrzeczni, ź le wychowani pracownicy, nie ma sensu prosić ich o jakiekolwiek informacje (dotyczą ce tego hotelu czy zabytkó w miasta), nadal nie bę dą w stanie tak naprawdę odpowiedzieć . Po pierwsze nie mają ż adnych informacji, a po drugie tak naprawdę nie mó wią po angielsku. Do tego za rozmowy telefoniczne 5 razy wię cej niż powinno. Zadzwoniliś my do Rosji na komó rkę , rozmawialiś my przez 1.5 minuty (ś ledzenie), zapł aciliś my 160 dirhamó w. Już pierwszego dnia zasł ony opadł y mi na gł owę w pokó j (był y takie cię ż kie i nie otwierał y się ) pokoje ciemne, meble stare, zapach nie do zniesienia, jedzenie okropne, personel nienawidzi Rosjan. Oto nasze wraż enia. . .