Pokoje. Któ re z widokiem na morze mają panoramiczne okna od podł ogi do sufitu. Wszystkie apartamenty mają balkony. Hotel zakoń czył budowę willi z wł asnymi basenami.
Infrastruktura. 231 baró w i restauracji na terenie. 2 kluby nocne (w każ dy wtorek wstę p wolny i alkohol dla dziewczyn). 6 basenó w. Hotelowy system dine around pozwala na jedzenie w 45 restauracjach w cał ym mieś cie bez dodatkowych kosztó w. Wł asny park wodny Wil Wadi.
Internet. Bezpł atny w cał ym, w tym pokoje.
Odż ywianie. Na obiad najsmaczniejsze w ś w. stó ł był : sushi i dania japoń skie, pomidorki koktajlowe, 2 rodzaje jagnię ciny, ł osoś , ananas.
Hotel jest niezwykle popularny i trudny do potwierdzenia na wakacje i bliż ej niż.2 miesią ce przed podró ż ą .
Zamó wiwszy obiad w pokoju, zapł acili duż ym rachunkiem. Kelner poszedł po drobne. Dalej jest detektyw. Dzwoni dzwonek - na progu kelner z otwartą ksią ż ką (taką , w któ rej wystawiają czek przy obliczaniu i wymianie). Gdy otwierasz drzwi pod naporem powietrza, rachunki rozchodzą się w ró ż nych kierunkach. Zbiera, wkł ada z powrotem do księ gi, wchodzi do pokoju, podaje mi księ gę . Nie patrzą c na zmianę , liczę mu napiwek i odchodzi. Po chwili zdaję sobie sprawę , ż e został em oszukany. Zwracam się do ochrony, wyjaś niam, ż e nie ma ż adnych skarg na hotel, bo. Nie przeliczył em od razu reszty, ale proszę o zwró cenie uwagi na incydent, jeś li jest to schemat pracowniczy, a klient liczy resztę przy kelnerze, zawsze moż na przejś ć „poszukać ” brakują cych rachunkó w któ re nie został y podniesione z podł ogi. Mó wią , ż e tak nie moż e być , obiecują się temu przyjrzeć . Nastę pnego dnia z mnó stwem przeprosin zwracają.100 Dhs (tak naprawdę oszukali duż ą kwotę ), mó wią , ż e kelner nie zrozumiał , myś lał , ż e to jego nagroda (! )
Dalej na kolacji w restauracji Der Keller kelner, liczą c, niesie ze sobą ksią ż kę z resztą i szybko wychodzi. Wymagana zmiana to 202 Dhs, ksią ż ka zawiera kwotę.22 Dhs. Natychmiast dzwonię do personelu, pokaż ę im, mó wią , ż e tak nie moż e być , kamery bę dą patrzeć , zrozumieją . Oni wcią ż rozumieją .
Za kilka dni ś wię tujemy urodziny w restauracji Carnevalle. W rzeczywistoś ci, zamiast pić.5 butelek piwa, na czeku pojawia się.10, a zamiast 2 kieliszkó w wina 4. To jest ró ż nica na minutę.100 USD. Czy trzeba był o trzymać puste butelki po piwie, aby udowodnić , ile naprawdę został o wypite? Ś mieszne jak na restaurację tego kalibru. Nie kł ó cili się , ż eby nie popsuć sobie nastroju.
W tym samym czasie przyjaciele odpoczywali w hotelu, mieli podobną historię w barze przy basenie. W czeku 3 szklanki piwa zamiast wypitych 2. Zaczę li się oburzać , czek został wymieniony.
Pł acenie w takich miejscach kartą kredytową jest przeraż ają ce, dane karty kredytowej zostaną natychmiast skopiowane.
Ogó lnie hotel jest na dobrym poziomie, ale te negatywne punkty raczej psują wraż enia reszty. Być moż e kierownictwo hotelu nawet nie zdaje sobie sprawy z takich machinacji personelu. To bardzo nieprzyjemne, ż e na twojej twarzy kelnerzy widzą frajera, któ rego moż na wyhodować na każ dym kroku.
Przy wymeldowaniu mł oda dziewczyna zapytał a, jak podobał nam się nasz pobyt. Kró tko powiedziane. Pyta: „No, podobał o ci się wszystko inne? ” O czym jeszcze moż na rozmawiać . Dał em 2 magnesy)) Na pewno nie pojedziemy ponownie na Jumeirah Beach.