Bardzo źle i źle!

Pisemny: 16 marta 2021
Czas podróży: 5 — 19 luty 2021
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 8.0
Nie lubię pisać takich rzeczy, ale moja wizyta w Grand Hyatt Dubai przekroczył a wszelkie normy. I oczywiś cie jestem zobowią zany przekazać to wszystko podró ż nikom, aby nie uznali tego hotelu za pobyt.
Najważ niejsze był o to, ż e hotel zapomniał mi pogratulować z okazji urodzin (pierwszy hotel na ś wiecie! I ma 5 gwiazdek).
Co wydarzył o się w pokoju: kapcie i szczoteczki do zę bó w tylko na ż yczenie w recepcji (co? 3 gwiazdki czy co? ) czujesz się jak ż ebrak za wł asne pienią dze. Nie ma ekspresu do kawy. Wszystkie rę czniki są zuż yte i twarde, widać , ż e był y uż ywane od samego począ tku budowy hotelu (wydaje się , ż e mają.19 lat), klimatyzator gwiż dż e z ró ż nymi prę dkoś ciami, lodó wka nie chł odzi. Zazwyczaj w 5-gwiazdkowych hotelach eksponowane są markowe kosmetyki. Tutaj bę dziesz musiał skorzystać z taniego zamiennika. Nie ma ł yż ki do butó w, Szafa w garderobie jest zepsuta i pó ł ki się rozpadają , Mó j szlafrok kiedyś okazał się poplamiony, Waga nie dział a, pó ł ka w ł azience jest zepsuta, prysznic cią gle pę ka i nie utrzymać . Musiał em codziennie kupować ś rubokrę t i sam go przekrę cać , ż eby się umyć . Wstyd był o mó wić o tym za każ dym razem w recepcji.

Jedzenie: Oczywiś cie rozumiemy, ż e z powodu COVID-19 istnieją pewne ograniczenia w postaci szklanych przegró d, a personel jest zmuszony podawać jedzenie indywidualnie. Ale… Kiedy mó wisz, ż e potrzebujesz czegoś wię cej, a oni gapią się na ciebie, ż e jesteś trochę arogancki… Albo kiedy nakł adają na ciebie przypalony kawał ek kurczaka i prosisz o zastą pienie go normalnym… 3 razy, ż e to też kurczak… i w koń cu niezadowoleni zmieniają dla Ciebie ten nieszczę sny kawał ek… Oczywiś cie fajnie, ż e kelnerzy starają się pilnować Twojego stolika i szybko zmywają naczynia, ale kiedy cał ym swoim wyglą dem pokazujesz osobie, ż e nie chcesz rozmawiać...albo pytasz 500 razy, czy potrzebujesz wię cej soku. . . Kochanie, jedzenie w hotelu zamienił o się w psychologiczne masochistyczne podró ż e. . . idź i z gó ry zrozumiesz, ż e dotrą tam ze wszystkich stron.
Jeś li zostajesz w hotelu na 1-3 dni, to z jedzeniem wszystko jest w porzą dku, ale czwartego dnia ten sam asortyment zaczyna się nudzić...A my tam mieszkaliś my 2 tygodnie! Nie moż esz sobie nawet wyobrazić , jak nienawidzę ich jedzenia))) I tak! Bardzo waż ne! Có ż , bardzo mał y wybó r jedzenia! Tylko to, czego należ y się spodziewać co najmniej za 5 gwiazdek i ani kropli wię cej! I szczerze mó wią c, nie smakuje dobrze. Wię c… pamię taj o tym momencie))) Wcześ niej mieszkał em w innym hotelu przez 3 dni i to był a zupeł nie inna historia.
Dodatki: Postanowił em wzią ć udział w zdrowym stylu ż ycia na wakacjach i codziennie chodzić na fitness. Z powodu COVID-19 na sił owni, któ ra znajduje się w tej samej przestrzeni co basen, drzwi są otwarte, a same sale gimnastyczne są bardzo wilgotne i duszne. Bą dź ostroż ny! Moż esz bić swoje serce! A jak to jest? Na sił owni nie ma wody butelkowanej! Na co mi powiedziano, ż e powinienem zabrać ją z pokoju (mó wisz poważ nie? ! ) i kiedy zdecydował em się wyjaś nić , moż e przynajmniej gdzieś tam moż na zaczerpną ć wodę do butelki z pokoju, jak się skoń czył o, musiał em idź do szatni mę skiej, gdzie iś ć - pomieszczenie techniczne, a tam, w ciemnym pokoju z wą tpliwym zamó wieniem, na brudnym stoliku (lub stoliku nocnym) stoi chł odziarka i kilka plastikowych kubkó w nie pamię tam, co tam mają ).
Oczywiś cie wielkie podzię kowania dla personelu, któ ry nieustannie stara się ratować sytuację i pomagać w każ dej chwili, ale to co najmniej dziwne, ż e takie chwile mają miejsce i ż e jest ich tak duż o…

A takż e...Postanowiliś my zjeś ć przy basenie...i rozumiem, ż e 5 gwiazdek, jedzenie przy basenie i wszystko inne))) Ale 2200 rubli za sał atkę w postaci talerza posiekanej kapusty i 3 mał ych krewetek...poważ nie? : )))))) Có ż , mam z czym poró wnać ))) To nawet kpina z zaję cy)))
Specjalne podzię kowania za uratowanie sytuacji Asisowi w recepcji oraz Hasanowi i Cristy w restauracji! Naprawdę robią wszystko, aby uł atwić ż ycie goś ciom w tym hotelu.
Szkoda, ż e ​ ​ taki wcześ niej pię kny hotel (mieszkał am w nim 18 lat temu i oglą dał am zupeł nie inną historię , przepeł nioną ideał em i duchem wspó ł czesnego i idealnego Dubaju)… Tak się ugina i zamienia w prawdziwe 3 gwiazdki , ale w duż ym pię knym domu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał