moje nieoczekiwane wakacje

Pisemny: 22 luty 2012
Czas podróży: 31 grudzień 2011 — 7 styczeń 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Pojechał em tam na Nowy Rok. Mó j samolot przyleciał rano 31 grudnia. Na lotnisku spotkał em się z agentem, przekazał em paczkę z materiał ami reklamowymi i przekazał em kierowcy transferowego. Począ tek nie był zł y i był zadowolony. Ale w hotelu wpadł em na bezczelną pracownicę hotelu Nazirę . Co od razu mó wił o, ż e rozliczenie bę dzie o 12. Są to standardy mię dzynarodowe i nie są omawiane. Chociaż agencja zapewnił a mnie, ż e zał atwię się natychmiast po przyjeź dzie. Potem zaproponował a, ż e ​ ​ zapł aci za pó ł dnia, a potem natychmiast mnie zał atwią . Oczywiś cie odmó wił em i wyzywają co usiadł em przed stanowiskiem odprawy z bagaż em. W tym czasie ś niadanie w hotelu był o w peł nym rozkwicie. A biorą c pod uwagę , ż e nie ż ywiliś my się samolotem FlyDubai, moż na sobie wyobrazić , jak bardzo był em obraź liwy… Był em już zdeterminowany czekać do 12 w poł udnie, kiedy nagle inny kierownik hotelu, wyż szy niż poprzednia Nazira, wezwał mnie do recepcja. Nie wstają c odpowiedział em jej, ż e kazano mi czekać na odprawę , co robię . Ale ona natarczywie skinę ł a na nią . Natychmiast wydał a i wydał a klucze do pokoju. Natychmiast zł apał em bagaż i pobiegł em do swojego pokoju i pod prysznic. Kiedy otworzył em drzwi mojego pokoju 101, znajdują cego się obok wind, był em oczywiś cie trochę zdenerwowany, ponieważ . okno wyglą dał o
„dobrze”, szczelnie zamknię te. Oznacza to, ż e bę dą c w pokoju, nie vila ani sł oń ca, ani ś wież ego powietrza. Musiał em wł ą czyć ś wiatł o w pokoju i zacią gną ć zasł ony. Nagle w pokoju zadzwonił telefon, a z recepcji ten sam Nazira poinformował , ż e zapomniał em paszportu do ś wię towania. Kiedy oddał a mi go w moje rę ce, poczuł em, jak czeka na wdzię cznoś ć w kategoriach pienię ż nych za wykonaną usł ugę zwrotu paszportu… Podczas lunchu wszyscy, któ rzy przybyli tego dnia, zostali zaproszeni na spotkanie z agentem biura podró ż y . Ale po odczekaniu 40 minut postanowiliś my zapytać recepcję , czy bę dzie spotkanie, czy moż emy się rozejś ć i wreszcie cieszyć się resztą . Okazał o się , ż e agent siedział przy barze i przyjmował zamó wienia na wycieczki. Nie podobał a mi się jej postawa, ceny też . Ale nadal waż na jest postawa. Dlatego już jej nie widzieliś my i sami planowaliś my wakacje.
Ogó lnie jeś li chodzi o pokoje, podobał y mi się same pokoje. Drugiego dnia zmienił am pokó j na 719 na 7 pię trze bez ż adnych problemó w i dopł at z pię knym widokiem i otwieranym oknem. Sprzą tanie pokoju jest stosunkowo dobre. Rę czniki zmieniane są codziennie. W pokoju jest bezpł atny sejf, lodó wka, czajnik, a do każ dego lenistwa w tacy dodawana jest kawa, cukier, ś mietanka, herbata. Woda tylko w dniu przyjazdu. Jest internet kablowy. Ale nie miał em przy sobie laptopa. Dlatego nie mogę nic powiedzieć o prę dkoś ci. Izolacja akustyczna w pokojach jest dobra, klimatyzacja jest znacznie gł oś niejsza. Któ rego w zasadzie lepiej nie uż ywać zimą . Za bardzo chł odzi pomieszczenie. Podniesienie temperatury do komfortowej temperatury jest trudne i prawie niemoż liwe. Ł atwiej otworzyć okno w pokoju. Rachunek za prą d jest ró wnież bardzo wygodny. W recepcji należ y wydać.2 karty, klucz do pokoju. Jeden jest cał y czas w kieszeni, wię c gdy wychodzisz, ś wiatł o nie gaś nie, a drugi otwierasz drzwi.

Jeś li chodzi o ś niadanie, wszystko mi odpowiadał o. Nie wyjdziesz gł odny.
Po ś niadaniu wszyscy zwykle udali się na bezpł atną Open Beach bezpł atnym autobusem wahadł owym. Ja osobiś cie nie widział em pchlego targu, wszyscy stali w cywilizowanej kolejce i spokojnie usiedli. Kilka razy, gdy nie był o wystarczają cej liczby miejsc, odebrał nas inny minibus z hotelu, któ ry co pó ł godziny kursuje na plaż ę . Na plaż y z jakiegoś powodu wszyscy gromadzą się tuż przed miejscem, z któ rego wysadził ich autobus. Pomimo tego, ż e po plaż y jeź dzi samochó d i czyś ci piasek, niedopał ki papierosó w mocno tkwią w piasku. Nasi ludzie doszczę tnie zanieczyś cili nimi plaż ę . Dlatego radzę iś ć dalej ś cież ką biegową lub rowerową . Podobał o mi się tam bardziej niż w oryginalnym miejscu gę sto zatł oczonym turystami. Chociaż nie ma leż akó w. Ale tam prawie nie ma ludzi. I bardzo czysto.
Na plaż y znajduje się przechowalnia bagaż u, bezpł atna toaleta i prysznic tuż przy ulicy. Przed wejś ciem do transportu bardzo wygodnie jest zmyć pozostał y piasek.
To, co przeszkadzał o mi na plaż y i ogó lnie w Dubaju, to ź le wychowani Indianie, któ rzy zawsze się gapili. Dzię ki Bogu, ż e nie przyszli.

Lokalizacja hotelu jest bardzo dogodna w stosunku do plaż y i centró w handlowych. Po obiedzie odbió r z hotelu do centrum handlowego Dubai Mall. Nie jeź dził em na nim, ponieważ . Kiedyś jeź dził em metrem. Stacja Karama znajduje się po lewej stronie po wyjś ciu z hotelu. Niedaleko do niej jechać . W drodze na dworzec, po lewej stronie, po tej samej stronie co hotel, znajduje się dobry supermarket Spinace. Istnieje ró wnież wymiennik z dobrym kursem wymiany. Nawiasem mó wią c, w Dubaju na ogó ł trudno był o znaleź ć zwykł y chleb. I tak, ceny są doś ć wysokie. Tak jak nasze zwykł e ciasteczka.
Pró bował em obejś ć prawie wszystkie centra handlowe w cią gu tygodnia mojego pobytu. Już.5 stycznia rozpoczą ł się festiwal zakupó w. Zniż ki był y począ tkowe, ale to nie powstrzymał o naszych turystó w. Rosyjskie przemó wienie był o wszę dzie i wszystko został o zmiecione przez naszych rodakó w. W tym momencie wydawał o mi się , ż e pod koniec festiwalu pó ł ki i gabloty butikó w bę dą zupeł nie puste. Co ciekawsze, prawie we wszystkich sklepach moż na i prawdopodobnie należ y przecenić cenę . Chę tnie na to idą . Nawet w perfumeriach, w któ rych są już metki, obniż ają cenę .
Ceny telefonó w komó rkowych i tabletó w w centrach handlowych i sklepach w rejonie Deira znacznie się ró ż nią . I znacznie taniej niż w naszym kraju.
Na laptopach nie zauważ ył em znaczą cej ró ż nicy.

I na koniec, co z wycieczkami. Moż na kupić w hotelu. Moż esz bezpoś rednio na ulicy w pobliż u hotelu, gdzie jeepy są markowe. Na przykł ad wybrał em się na wycieczkę Desert Safari od agenta w hotelu. Siedzi po prawej stronie, kiedy wchodzisz do hotelu. Problem polegał na tym, ż e czekaliś my 40 minut na odbió r jeepem. W rezultacie przyjechał po nas minibus. Nastę pnie udaliś my się do innego hotelu. Kierowca najwyraź niej nie był dobrze zorientowany w mieś cie. Straciliś my kolejne pó ł godziny na szukanie innych turystó w. Kiedy w koń cu dotarliś my na miejsce, sł oń ce już zaszł o i zdję cia na tle zachodu oczywiś cie nie wyszł y. Szybko przetoczono nas na wydmy i przekazano do zaimprowizowanej wioski, aby kontynuować program pokazowy. Co wię cej, czas zakoń czenia wycieczki był dokł adny. Szkoda, ż e ​ ​ spó ź niliś my się w drodze na safari. Ale teraz wiem na pewno, ż e nie powinieneś kontaktować się z tym agentem.
Ogó lnie hotel mi się podobał i na pewno wró cę !
Bardzo mi się też podobał ten kraj!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał