Suszarka jest sł aba, przy minimalnych obrotach suszy dł ugie wł osy bardzo dł ugo i cię ż ko je utrzymać przez dł ugi czas. Przy maksymalnej prę dkoś ci wył ą cza się po 1-2 minutach
Obiecali wymianę w recepcji, w wyniku czego prawie nie wymienili 30 $ i nie powiedzieli im wię cej
Nikt nie ostrzegał o podatku turystycznym, te same 30$ odchodzi i nie wraca. Recepcja prawie nie znalazł a wymiany, chociaż jak moglibyś my podró ż ować już.3 godziny z lotniska z ich walutą , jeś li nie są sprzedawane w Rosji.
Widok jest absolutnie okropny.
Poprosili o widok na Bush Al Arab, dali pokó j na 2 pię trze, okna wychodzą na zamknię ty dziedziniec! ! Rano budzisz się tam w czubku gł owy, w cią gu dnia widzisz brzydką zieloną ś cianę , w ogó le nie rozumiesz pogody.
Klimatyzator wł ą cza się sam tylko w wybranej przez siebie temperaturze. Nie da się tego skonfigurować . W pokoju jest zimno i wilgotno, nawet leż ą c w ł ó ż ku moż na zamarzną ć . Podobno poś ciel ró wnież nie został a zmieniona, ł ó ż ko nie jest przykryte.
Wieszakó w jest niewiele, na dwie osoby w pokoju przypada 6 wieszakó w! ! Są tylko 2 duż e rę czniki na ciał o, jeden na nogi i jeden na rę ce = 4. Aby jednocześ nie umyć wł osy i wzią ć prysznic, najwyraź niej nie wolno ł ą czyć rę cznikó w.
Szczoteczki do zę bó w i pasty w ogó le nie został y podane, chociaż sprzą taczka oczywiś cie ma je na wó zku. Podobno widział u nas swoje pę dzle i ani razu ich nie oddał!
Meble są stare i rozpadają się , ktoś już spalił krzesł o. Nie zapewniono szlafroka ani kapci.
Przewodnik „Przeraż enie pustynnymi przygodami”, odmó wił pomocy bez kupowania wycieczek, o obiedzie 31 grudnia powiedział , ż e to go nie dotyczy. Nie chciał em w niczym pomagać , ceny był y zawyż one, nawet pytanie o metro sprowadzał o się do kupowania wycieczek. Bardzo uparcie sprzedawane wycieczki. Nic nie sugerował o ani nie doradzał o.
Ani przewodnik, ani recepcja nie powiedzieli o dostawie na plaż ę , na któ rą plaż ę transfer jest ró wnież nieznany.
Recepcjonistka nie powiedział a też , ż e w Dubaju mają dziwne podł ogi. 1 pię tro to 1 pię tro mieszkalne, a ś niadania zaczynają się na literę G w windzie, tam też są podpisane lobby i recepcja… dlaczego nikt tego nie powiedział?
Cię ż ko poł ą czyć się z internetem, musiał em iś ć do recepcji, dali nam login i hasł o, ale goś ć do nas napisał nie znalazł ! Tak, a potem cią gle leci.
Lokalizacja samego hotelu jest okropna, blisko metra i niektó rych sklepó w, ale wokó ł nie ma ani jednego drzewa, tylko budowa i metro. Chcę wsią ś ć i dojechać metrem do lepszego obszaru ...
Osiedlił się z są siednim pokojem (zamknię ty), ale kiedy są siedzi przybyli do są siedniego pokoju, hał as drzwi i rozmowa był y bardzo gł oś ne.
Ś niadania są takie same, codziennie nic się nie zmienia, wybó r nie ma znaczenia. Kieł basy na ciepł o, pieczony tró jką t ziemniaczany, ogó rki, pomidory, suró wka. Duż o ciastek, ale cał y czas są ciastka, któ re się mę czą . Jajka są czasem gotowane na mię kko, czasem gotowane. Generalnie moż esz jeś ć , ale jeś li nie jesteś jego i codziennie jesz to samo, to się nudzisz. Od napojó w herbatę , wodę , kawę oraz sok jabł kowy i pomarań czowy. Sał atka owocowa i arbuz.
Nikt nie wyjaś nił , ż e nie ma biletó w na ś niadanie i nic, wystarczy podać numer swojego pokoju (po angielsku! ). Szliś my z kartką z karty pod klucz, tam jest zapisany numer pokoju.
Telewizor ł apie rosyjskie kanał y, ale stale znikają , chociaż inne kanał y dział ają bez przerwy. Wł ą czenie telewizora też jest problemem, trzeba dł ugo czekać i nie wiadomo, czy się wł ą czył o, czy nie.
Muzyka na korytarzu hotelu gra od 6:00 do 23:00. Sł ychać to w pokoju, a kiedy ktoś mó wi, moż esz to ró wnież usł yszeć.
Prysznic jest cał y zardzewiał y, a woda przepł ywa przez 4 otwory.
W pokoju jest tylko jedno gniazdko i nie ma go przy ł ó ż ku! ! A przy krześ le nie ma innych dostę pnych, kolejne przy wejś ciu przy drzwiach.
Jedynym plusem jest to, ż e w dniu przyjazdu zabrali walizki i dostarczyli je do pokoju.
Nigdy wię cej nie wró cę do tego hotelu.
zatankuj, ż eby był o mił o. Nie wiem oczywiś cie jak w tym hotelu, moż e inne pokoje sprzą tane są inaczej. Ale jedyne, czego nie mieliś my zwią zku z rosyjskoję zycznym przewodnikiem w hotelu. Wł aś nie polecieliś my do hotelu, ona po prostu zaczyna uciszać nasze wycieczki. Doradzili nam, gdzie iś ć zjeś ć , niestety dopiero pod koniec wakacji zdaliś my sobie sprawę , ż e moż emy pó jś ć do restauracji naszego hotelu i zjeś ć tam taniej. Mieszkaliś my w okolicy, gdzie jest drogo. Kiedy zapytaliś my naszego przewodnika, jak moż emy dostać się na rynek?
Powiedział a, ż e wyś lę ci teraz autobus, któ rym jeź dzi tam co godzinę , do sklepó w w futrach, o tej samej porze bę dzie darmowy i zawiezie cię . Oczywiś cie nic nie zrozumieliś my, szczerze mó wią c, jak się okazuje, po wymianie naszej przewodnikki Wiktorii, inna rosyjskoję zyczna dziewczyna mó wi „Wiktoria ostrzegał a, ż e zabierają cię do sklepu „Skó ra i futro” masz iś ć i udawać , ż e chce się coś kupić. Do tego trzeba jechać tym samym autem. W skró cie po prostu zmarnowaliś my czas, gdyby nie ta Wiktoria po prostu wzię libyś my taksó wkę i pojechali sami, nie marnowalibyś my ich Raz na zawsze z tą Victorią mieliś my jakieś problemy, zaproponował a nam zakup biletu w metrze, zostawiliś my dosł ownie 3 przejazdy i tyle !!
W koń cu nie mieliś my transferu, któ ry zabrał by nas z powrotem na lotnisko.
Lecieliś my z Dubaju do Sharjah taksó wką z naruszeniem wszelkich przepisó w ruchu drogowego, ponieważ czas był bardzo bliski wylotu.
Okazuje się , ż e był przecież autobus i zabrał innych ludzi, ale z jakiegoś powodu nie zabrali nas. Teraz oczywiś cie doszliś my do wniosku, ż e musimy odzyskać pienią dze na taksó wkę .
Zrozumiał em, ż e Cassells to nie Habtoor, w któ rym byliś my 4 lata temu, ale nie spodziewał em się , ż e w pokoju bę dą karaluchy (zdję cia i filmy są dostę pne). Sprzą tanie to jedna nazwa (zdję cia i filmy są dostę pne), napiwki zostawiano regularnie do 10 dni pobytu, wtedy pomyś lał am, ż e za takie sprzą tanie trzeba wywalić z pracy. W standardowym pokoju dwuosobowym mieliś my z nami dziecko przez rok i dziesię ć miesię cy (rozumiem, ż e jest niemowlę ciem i nie za niego zapł aciliś my) otrzymaliś my dwa rę czniki ką pielowe i JEDEN rę cznik do twarzy. Na pytanie pokojó wki odpowiedź brzmiał a: Tak powinno być w pokoju standardowym. Mieliś my pokó j z balkonem, balkon był raz zamiatany, wiał silny wiatr, piasek, nie moż na jechać na safari. A tego, co dzieje się w drzwiach balkonu, nie da się przekazać . (Zdję cie i wideo dostę pne) Osiedliliś my się na 4 pię trze, pokó j 431, po przyjeź dzie, kiedy zobaczył a pokó j, był a przeraż ona, poszł a do recepcji, proszę podać mi inny numer, dzię kuję , pokazali nam dwa wię cej pokoi, jeden był strasznie zadymiony, drugi jest jeszcze gorzej pierwszy, musiał zadomowić się w oryginale. Chciał bym powiedzieć , ż e w Kenii 4 gwiazdkowy hotel był lepszy niż w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, ale szkoda.
Do tej pory odwiedziliś my inne kraje, ale emiraty są po prostu zachwycone! Choć kraj jest rozwinię ty, wszystko jest robione dla ludzi, dla wszystkich, nie tylko dla nich samych. ,
. Hotel jest dobry, obsł uga ś wietna, specjalne podzię kowania dla kelnera Satyi - jesteś najlepszy! ! ! ! ! Nie ma na co narzekać , codziennie sprzą tali nasz pokó j, wszystko zmieniali. Szczegó lnie podobał y mi się ich "es madam" lub "es miss" wszę dzie i zawsze, Boż e, jak mił o))! Nie wahaj się ani chwili i jedź tam, chciał bym wró cić do tego hotelu!
Wraż enia są niezwykle pozytywne i entuzjastyczne.
Kraj jest wyją tkowy - jedź bez zastanowienia! ! ! !!
Mił ych wakacji!
Sł abe wifi w pokojach?
Brudna podł oga przy basenie?
Rę czniki 50 lat
Ł ó ż ka z brudnymi plamami i plamami na materacach
Jedzenie jest sł abe?
Okropna kawa
Plastikowe ł yż ki na ś niadanie
Solidny 3-gwiazdkowy hotel! Brak 4
Lokalizacja norm