Dobry hotel, ale usługa zarządzania jest okropna?

Pisemny: 27 sierpień 2021
Czas podróży: 21 — 27 sierpień 2021
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywał w Swissotel Al Murooj Dubai od 21.08. 2021 do 27.08. 2021. Co mogę powiedzieć ? Wraż enia są dwojakie. . . doskonał a lokalizacja, pyszne jedzenie, kuchnia w najlepszym wydaniu. Uprzejmy i uprzejmy personel restauracji i obsł uga.
Cał e wraż enie jednak zepsuł y nastę pują ce sytuacje. Przyjechaliś my do tego hotelu o 8 rano, nie podano nam ż adnego powitalnego drinka ani poczę stunku, w recepcji mł ody czł owiek powiedział , ż e jest rezerwacja w naszym imieniu, ale nasz organizator wycieczek nie pokrył kosztó w pobytu w do hotelu i dlatego powinienem wpł acić.1100$ kaucji za nocleg. Wspaniał y start. Musiał em zostawić cał ą gotó wkę . Uspokoił mnie fakt, ż e zazwyczaj wszystkie pł atnoś ci przychodzą przed godziną.10 rano, a kaucja zostanie mi zwró cona. Za ś niadanie tego ranka musiał em dopł acić.250 dirhamó w, za mnie mó j ojciec i syn.
Po ś niadaniu i odpoczynku o godzinie 13.00 zszedł em do recepcji po zaliczkę , ale powiedzieli mi, ż e nadal nie ma pł atnoś ci. Skontaktuj się z organizatorem wycieczki. Zadzwonił em do biura podró ż y, wyjaś nił em cał ą sytuację - obiecali mi wszystko wyjaś nić . W koń cu o 19:00 zadzwonił o do mnie moje biuro podró ż y i powiedział o, ż e po stronie hotelu wystą pił bł ą d i mogę odebrać kaucję . Za swó j bł ą d kierownicy hotelu obiecali nam jakiś komplement. Po odebraniu kaucji znalazł em w pokoju list z informacją , ż e w dniu 22.08. 2021 hotel zawiesza ś niadanie! Wielki komplement))) pienią dze za ś niadanie zostaną zwró cone goś ciom na kartę . Schodzą c do recepcji, omó wił em tę sytuację z kierownikiem i zapewnił mnie, ż e pienią dze na ś niadanie zostaną mi zwró cone w gotó wce. To samo potwierdził przewodnik od touroperatora. Ś niadanie wznowione 25.08. 2021

Wcześ niej przebywał em w tym hotelu w 2019 roku. Był y darmowe autobusy, któ re dowoził y goś ci na prywatną plaż ę , gdzie znajdował y się przebieralnie, prysznice i rę czniki plaż owe. W tej chwili nic z tego nie istnieje. Plaż a jest publiczna i moż na do niej dojechać tylko taksó wką . Te informacje nie są wymienione w ż adnym agregatorze.
Przy wymeldowywaniu się z hotelu o godzinie 12 powiedziano mi, ż e zwró cą pienią dze za ś niadanie tylko mojemu touroperatorowi, a ja i tak musiał em zapł acić im 200 dirhamó w. Lunch w tym dniu nie jest już dla nas dostę pny. Usią dź na dole i poczekaj na transfer na lotnisko. Za co te 200 dirhamó w nie od razu zrozumiał em - albo podatek turystyczny, albo coś innego. Wszę dzie piszą , ż e ten hotel ma rosyjskoję zyczny personel, ale tak nie jest. Jedyna osoba, któ ra mó wi po rosyjsku, to mił a kelnerka w restauracji. Moż e nie mó wię dobrze po angielsku, a moż e mł ody czł owiek, któ ry go eksmitował , nie jest w tym dobry. Pró bował do kogoś zadzwonić , szukał dla mnie personelu rosyjskoję zycznego, prosił , ż ebym poczekał kilka minut i przyjdą do mnie. Ale nikt nigdy się nie pojawił .
Wcześ niej zawsze polecał am ten hotel moim znajomym i przyjacioł om, a sama chciał am tu przyjechać . Ale po tak nieprzyjemnych chwilach, takim braku szacunku dla swoich goś ci, kiedy mó wią jedno, ale w koń cu okazuje się , ż e coś innego - raczej tu nie wró cę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał