Kradzież, kradzież, kradzież i... bezkarność.

Pisemny: 7 może 2018
Czas podróży: 1 — 7 kwiecień 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Stał a kradzież w hotelu, ostatniego dnia przed wyjazdem. Cią gle odpoczywam za granicą , ale nigdy nie widział em takiej hań by. Jeś li wybrał eś się gdzieś , na przykł ad do sklepu z owocami, wieczorem przed wyjazdem, powinieneś wiedzieć , ż e stracisz wszystkie mniej lub bardziej wartoś ciowe rzeczy z już spakowanej walizki. Mó j aparat został skradziony, kiedy przed wyjś ciem poszliś my do sklepu z owocami. Cicho otworzyli walizkę , z cennych rzeczy nie był o nic specjalnego i wycią gnę li aparat. Dzię ki Bogu zł oto i pienią dze był y w mojej torebce. Zauważ ył em to dopiero po powrocie do domu. Napisał em list do hotelu, powiedzieli, ż e nie martw się , dowiemy się i.... bez odpowiedzi, bez witania, już od pię ciu dni. Chociaż kamery są wszę dzie, ł atwo moż na dowiedzieć się , kto wszedł do mojego pokoju po tym, jak wyszł am do sklepu. Sprzą tanie odbywał o się rano, wszystko został o wymienione i zmienione. Nikt inny nie miał wejś ć do mojego pokoju. I nie myś leli, ż eby patrzeć . Koleż anka napisał a też skargę na pijanego przewodnika z hotelu i na to, ż e wczasowicze ze swojej strony, któ rzy mieszkają w Emiratach i odwiedzają hotel w weekendy, mę ż czyź ni, robią zdję cia telefonem kobietom w strojach ką pielowych, a potem się masturbują w basenie. Eww, takie obrzydliwe. Jednego przekazaliś my na policję , ale bezskutecznie. . . Bez odpowiedzi, bez witania. Nie polecam tego hotelu nikomu. Nawet dlatego, ż e kradzież od urlopowiczó w jest tam dozwolona, ​ ​ to znaczy, ż e są one obję te ubezpieczeniem. Jedzenie jest obrzydliwe, nie jestem wybredna, ale nie ma nic do jedzenia poza owocami, wszystko jest bardzo smaczne. Sprzą tane w pokojach tak przecię tne. Bardzo zł y hotel.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (4) zostaw komentarz
аватар paulkayyal
paulkayyal

Szanowna Pani Efimowa,

Serdeczne Pozdrowienia Z Rezydencji i Centrum Al Bustan!!

Chcielibyśmy wyrazić naszą szczerą wdzięczność za wybór Al Bustan Center & Residence oraz w odniesieniu do Państwa skargi dotyczącej zaginięcia kamery z mieszkania nr 3415, uprzejmie informujemy, że przeprowadziliśmy pełne dochodzenie wraz z działem ochrony i sprzątania i prosimy o zapoznanie się z następny:

HK Service Termin pokoju nr 3415

28 kwietnia – 10.02 – 10:13 Obsługa świadczona przez pracowników Tapas HK.
29 kwietnia – 09.38 – 10.37 Wyjazd dokonany przez personel Tapas

Następnie specjalnie sprawdziliśmy nagrania CCTV z dnia 28 kwietnia 2018 r. w godzinach 19:00-21:30 w następujący sposób;

1. Nikt poza tobą nie wchodził do tego pokoju

2. 20:28 – przyszedłeś z zewnątrz i wszedłeś do pokoju niosąc w obu rękach dwie plastikowe torby na zakupy.

3. 21:22 wyszedłeś z jedną małą i jedną dużą białą torbą wiszącą po prawej stronie ramienia.

Proszę zaufać powyższemu dochodzeniu i życzymy sobie, abyś nie miał więcej wątpliwości co do naszego pracownika, jak wspomniałeś wcześniej.

Zostało to wysłane 30 kwietnia 2018 r. na Twój e-mail: ocean1@bk.ru, ale nie zostało dostarczone.

W celu uzyskania dalszych informacji lub pomocy prosimy o kontakt.

Dziękuję i pozdrawiam

Paul Kayal
E-mail: dochód.mgr@al-bustan.com
Telefon komórkowy: 00971559399897
Menedżer ds. przychodów i rezerwacji
Centrum i rezydencja Al Bustan

Tue, 08 May 2018, 14:07
аватар paulkayyal
paulkayyal

Szanowna Pani Efimowa,

Serdeczne Pozdrowienia Z Rezydencji i Centrum Al Bustan!!

Chcielibyśmy wyrazić naszą szczerą wdzięczność za wybór Al Bustan Center & Residence oraz w odniesieniu do Państwa skargi dotyczącej zaginięcia kamery z mieszkania nr 3415, uprzejmie informujemy, że przeprowadziliśmy pełne dochodzenie wraz z działem ochrony i sprzątania i prosimy o zapoznanie się z następny:

HK Service Termin pokoju nr 3415

28 kwietnia – 10.02 – 10:13 Obsługa świadczona przez pracowników Tapas HK.
29 kwietnia – 09.38 – 10.37 Wyjazd dokonany przez personel Tapas

Następnie specjalnie sprawdziliśmy nagrania CCTV z dnia 28 kwietnia 2018 r. w godzinach 19:00-21:30 w następujący sposób;

1. Nikt poza tobą nie wchodził do tego pokoju

2. 20:28 – przyszedłeś z zewnątrz i wszedłeś do pokoju niosąc w obu rękach dwie plastikowe torby na zakupy.

3. 21:22 wyszedłeś z jedną małą i jedną dużą białą torbą wiszącą po prawej stronie ramienia.

Proszę zaufać powyższemu dochodzeniu i życzymy sobie, abyś nie miał więcej wątpliwości co do naszego pracownika, jak wspomniałeś wcześniej.

Zostało to wysłane 30 kwietnia 2018 r. na Twój e-mail: ocean1@bk.ru, ale nie zostało dostarczone.

W celu uzyskania dalszych informacji lub pomocy prosimy o kontakt.

Dziękuję i pozdrawiam

Paul Kayal
E-mail: dochód.mgr@al-bustan.com
Telefon komórkowy: 00971559399897
Menedżer ds. przychodów i rezerwacji
Centrum i rezydencja Al Bustan

Tue, 08 May 2018, 17:07
аватар tanechka_tanya
tanechka_tanya

Jeśli zauważyłeś stratę w domu, to dlaczego masz pewność, że kradzież nie została popełniona na lotnisku po odprawie bagażu? Po prostu nie widziałem złych opinii o hotelu, z wyjątkiem tego, ale ta informacja mnie zdezorientowała. Aby uniknąć takich sytuacji, walizkę można zamknąć na zamek szyfrowy, a kosztowności, takie jak aparat fotograficzny, nie mogą być odprawiane. Cieszę się, że hotel udzielił szczegółowej odpowiedzi na tę prośbę.

Mon, 04 Feb 2019, 05:33
аватар tanechka_tanya
tanechka_tanya

Jeśli zauważyłeś stratę w domu, to dlaczego masz pewność, że kradzież nie została popełniona na lotnisku po odprawie bagażu? Po prostu nie widziałem złych opinii o hotelu, z wyjątkiem tego, ale ta informacja mnie zdezorientowała. Aby uniknąć takich sytuacji, walizkę można zamknąć na zamek szyfrowy, a kosztowności, takie jak aparat fotograficzny, nie mogą być odprawiane. Cieszę się, że hotel udzielił szczegółowej odpowiedzi na tę prośbę.

Mon, 04 Feb 2019, 07:33
аватар