Постоянные кражи в отеле, в последний день перед отъездом. Постоянно отдыхаю за границей, но такого безобразия ещё не видела. Если ты куда-нибудь отлучился, например, в магазин за фруктами, вечером перед отъездом, знай, ты лишишься всех более- менее ценных вещей из уже упакованного чемодана. У меня украли фотоаппарат, когда мы перед отъездом пошли в магазин за фруктами. Вскрыли незаметно чемодан, из ценных вещей там особо ничего не было, и вытащили фотоаппарат. Слава богу золото и деньги были при мне в сумочке. Заметила только по приезду домой. Написала письмо в отель, сказали не волнуйтесь, мы разберёмся и…. не ответа, не привета, вот уже пять дней. Хотя по камерам, они там везде, спокойно можно установить, кто входил ко мне в номер после моего ухода в магазин. Уборку делали утром, всё заменили и поменяли. Больше никто не должен был входить ко мне в номер. А они и не думали искать. Так же моя приятельница написала жалобу на пьяного экскурсовода от отеля и на то, что отдыхающие с их стороны, которые проживают в Эмиратах и по выходным заезжают в отель, мужчины, снимают женщин в купальниках на телефон, а потом в бассейне же онанируют. Фууу, так противно. Мы одного сдали в полицию, а толку…Не ответа, не привета. Никому не советую этот отель. Даже не потому, что там разрешены кражи у отдыхающих, то есть покрываются. Кормят отвратительно, я не привереда, но кушать кроме фруктов нечего, всё очень не вкусное. Убираются в номерах так, посредственно. Очень плохой отель.
Stał a kradzież w hotelu, ostatniego dnia przed wyjazdem. Cią gle odpoczywam za granicą , ale nigdy nie widział em takiej hań by. Jeś li wybrał eś się gdzieś , na przykł ad do sklepu z owocami, wieczorem przed wyjazdem, powinieneś wiedzieć , ż e stracisz wszystkie mniej lub bardziej wartoś ciowe rzeczy z już spakowanej walizki. Mó j aparat został skradziony, kiedy przed wyjś ciem poszliś my do sklepu z owocami. Cicho otworzyli walizkę , z cennych rzeczy nie był o nic specjalnego i wycią gnę li aparat. Dzię ki Bogu zł oto i pienią dze był y w mojej torebce. Zauważ ył em to dopiero po powrocie do domu. Napisał em list do hotelu, powiedzieli, ż e nie martw się , dowiemy się i.... bez odpowiedzi, bez witania, już od pię ciu dni. Chociaż kamery są wszę dzie, ł atwo moż na dowiedzieć się , kto wszedł do mojego pokoju po tym, jak wyszł am do sklepu. Sprzą tanie odbywał o się rano, wszystko został o wymienione i zmienione. Nikt inny nie miał wejś ć do mojego pokoju. I nie myś leli, ż eby patrzeć . Koleż anka napisał a też skargę na pijanego przewodnika z hotelu i na to, ż e wczasowicze ze swojej strony, któ rzy mieszkają w Emiratach i odwiedzają hotel w weekendy, mę ż czyź ni, robią zdję cia telefonem kobietom w strojach ką pielowych, a potem się masturbują w basenie. Eww, takie obrzydliwe. Jednego przekazaliś my na policję , ale bezskutecznie. . . Bez odpowiedzi, bez witania. Nie polecam tego hotelu nikomu. Nawet dlatego, ż e kradzież od urlopowiczó w jest tam dozwolona, to znaczy, ż e są one obję te ubezpieczeniem. Jedzenie jest obrzydliwe, nie jestem wybredna, ale nie ma nic do jedzenia poza owocami, wszystko jest bardzo smaczne. Sprzą tane w pokojach tak przecię tne. Bardzo zł y hotel.
Szanowna Pani Efimowa,
Serdeczne Pozdrowienia Z Rezydencji i Centrum Al Bustan!!
Chcielibyśmy wyrazić naszą szczerą wdzięczność za wybór Al Bustan Center & Residence oraz w odniesieniu do Państwa skargi dotyczącej zaginięcia kamery z mieszkania nr 3415, uprzejmie informujemy, że przeprowadziliśmy pełne dochodzenie wraz z działem ochrony i sprzątania i prosimy o zapoznanie się z następny:
HK Service Termin pokoju nr 3415
28 kwietnia – 10.02 – 10:13 Obsługa świadczona przez pracowników Tapas HK.
29 kwietnia – 09.38 – 10.37 Wyjazd dokonany przez personel Tapas
Następnie specjalnie sprawdziliśmy nagrania CCTV z dnia 28 kwietnia 2018 r. w godzinach 19:00-21:30 w następujący sposób;
1. Nikt poza tobą nie wchodził do tego pokoju
2. 20:28 – przyszedłeś z zewnątrz i wszedłeś do pokoju niosąc w obu rękach dwie plastikowe torby na zakupy.
3. 21:22 wyszedłeś z jedną małą i jedną dużą białą torbą wiszącą po prawej stronie ramienia.
Proszę zaufać powyższemu dochodzeniu i życzymy sobie, abyś nie miał więcej wątpliwości co do naszego pracownika, jak wspomniałeś wcześniej.
Zostało to wysłane 30 kwietnia 2018 r. na Twój e-mail: ocean1@bk.ru, ale nie zostało dostarczone.
W celu uzyskania dalszych informacji lub pomocy prosimy o kontakt.
Dziękuję i pozdrawiam
Paul Kayal
E-mail: dochód.mgr@al-bustan.com
Telefon komórkowy: 00971559399897
Menedżer ds. przychodów i rezerwacji
Centrum i rezydencja Al Bustan
Dear Ms. Efimova,
Warm Greeting From Al Bustan Residence & Centre!!
We would like to express our sincere gratitude for choosing Al Bustan Centre & Residence, and reference to your complaint regarding missing camera from your apartment # 3415, please be informed that we have went through full investigation along with security and Housekeeping department and please see the following:
HK-Service Timing of room # 3415
28th April – 10.02 am – 10:13 am Service given by Tapas HK staff .
29th April – 09.38 am – 10.37 am Departure made by Tapas Staff
Then we have specifically checked the CCTV Footage of 28 April 2018 between 7pm-9:30pm as follows;
1. No one staff entered to this room except yourself
2. 20:28hrs-you came from outside and entered into room carrying two plastic shopping bag in your both hands.
3. 21:22hrs you came out carrying one small and one big white color bag hanging on right side of your shoulder.
Please trust the above mentioned investigation, and we wish that you could not have any more doubt about our employee as you have mentioned earlier.
This was sent on 30 April 2018 to your email: ocean1@bk.ru but it was not deliver.
For any further information or assistance please feel free to contact us.
Thank You & best Regards
Paul Kayal
Email: revenue.mgr@al-bustan.com
Mobile: 00971559399897
Revenue & Reservation Manager
Al Bustan Centre & Residence
Szanowna Pani Efimowa,
Serdeczne Pozdrowienia Z Rezydencji i Centrum Al Bustan!!
Chcielibyśmy wyrazić naszą szczerą wdzięczność za wybór Al Bustan Center & Residence oraz w odniesieniu do Państwa skargi dotyczącej zaginięcia kamery z mieszkania nr 3415, uprzejmie informujemy, że przeprowadziliśmy pełne dochodzenie wraz z działem ochrony i sprzątania i prosimy o zapoznanie się z następny:
HK Service Termin pokoju nr 3415
28 kwietnia – 10.02 – 10:13 Obsługa świadczona przez pracowników Tapas HK.
29 kwietnia – 09.38 – 10.37 Wyjazd dokonany przez personel Tapas
Następnie specjalnie sprawdziliśmy nagrania CCTV z dnia 28 kwietnia 2018 r. w godzinach 19:00-21:30 w następujący sposób;
1. Nikt poza tobą nie wchodził do tego pokoju
2. 20:28 – przyszedłeś z zewnątrz i wszedłeś do pokoju niosąc w obu rękach dwie plastikowe torby na zakupy.
3. 21:22 wyszedłeś z jedną małą i jedną dużą białą torbą wiszącą po prawej stronie ramienia.
Proszę zaufać powyższemu dochodzeniu i życzymy sobie, abyś nie miał więcej wątpliwości co do naszego pracownika, jak wspomniałeś wcześniej.
Zostało to wysłane 30 kwietnia 2018 r. na Twój e-mail: ocean1@bk.ru, ale nie zostało dostarczone.
W celu uzyskania dalszych informacji lub pomocy prosimy o kontakt.
Dziękuję i pozdrawiam
Paul Kayal
E-mail: dochód.mgr@al-bustan.com
Telefon komórkowy: 00971559399897
Menedżer ds. przychodów i rezerwacji
Centrum i rezydencja Al Bustan
Dear Ms. Efimova,
Warm Greeting From Al Bustan Residence & Centre!!
We would like to express our sincere gratitude for choosing Al Bustan Centre & Residence, and reference to your complaint regarding missing camera from your apartment # 3415, please be informed that we have went through full investigation along with security and Housekeeping department and please see the following:
HK-Service Timing of room # 3415
28th April – 10.02 am – 10:13 am Service given by Tapas HK staff .
29th April – 09.38 am – 10.37 am Departure made by Tapas Staff
Then we have specifically checked the CCTV Footage of 28 April 2018 between 7pm-9:30pm as follows;
1. No one staff entered to this room except yourself
2. 20:28hrs-you came from outside and entered into room carrying two plastic shopping bag in your both hands.
3. 21:22hrs you came out carrying one small and one big white color bag hanging on right side of your shoulder.
Please trust the above mentioned investigation, and we wish that you could not have any more doubt about our employee as you have mentioned earlier.
This was sent on 30 April 2018 to your email: ocean1@bk.ru but it was not deliver.
For any further information or assistance please feel free to contact us.
Thank You & best Regards
Paul Kayal
Email: revenue.mgr@al-bustan.com
Mobile: 00971559399897
Revenue & Reservation Manager
Al Bustan Centre & Residence
Jeśli zauważyłeś stratę w domu, to dlaczego masz pewność, że kradzież nie została popełniona na lotnisku po odprawie bagażu? Po prostu nie widziałem złych opinii o hotelu, z wyjątkiem tego, ale ta informacja mnie zdezorientowała. Aby uniknąć takich sytuacji, walizkę można zamknąć na zamek szyfrowy, a kosztowności, takie jak aparat fotograficzny, nie mogą być odprawiane. Cieszę się, że hotel udzielił szczegółowej odpowiedzi na tę prośbę.
Если Вы заметили пропажу дома, почему Вы так уверены, что кражу совершили не в аэропорту после сдачи багажа?? Просто не видела плохих отзывов об отеле, кроме этого, но данная информация меня смутила. Во избежание таких ситуаций, чемодан можно закрывать на кодовый замок и не сдавать в багаж ценные вещи вроде фотоаппарата. Радует, что отель предоставил подробный ответ на данный запрос.
Jeśli zauważyłeś stratę w domu, to dlaczego masz pewność, że kradzież nie została popełniona na lotnisku po odprawie bagażu? Po prostu nie widziałem złych opinii o hotelu, z wyjątkiem tego, ale ta informacja mnie zdezorientowała. Aby uniknąć takich sytuacji, walizkę można zamknąć na zamek szyfrowy, a kosztowności, takie jak aparat fotograficzny, nie mogą być odprawiane. Cieszę się, że hotel udzielił szczegółowej odpowiedzi na tę prośbę.
Если Вы заметили пропажу дома, почему Вы так уверены, что кражу совершили не в аэропорту после сдачи багажа?? Просто не видела плохих отзывов об отеле, кроме этого, но данная информация меня смутила. Во избежание таких ситуаций, чемодан можно закрывать на кодовый замок и не сдавать в багаж ценные вещи вроде фотоаппарата. Радует, что отель предоставил подробный ответ на данный запрос.