kradzież hotelu

Pisemny: 19 może 2012
Czas podróży: 25 grudzień 2011 — 3 styczeń 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 2.0
Problemy zaczę ł y się natychmiast z zakwaterowaniem, dali niewł aś ciwy pokó j, za któ ry zapł acili, siedzieli w holu przez 5 godzin, podczas gdy mó j organizator wycieczek rozwią zał problem. Hotel jest stary, odrapany, centrum spa jest stare, nie ma procedur, wokó ł hotelu są tylko place budowy, widok z plaż y na gigantyczne centrum biznesowe, ró wnież w budowie. Stą d kurz i wieczny hał as. Dlatego wybraliś my się na plaż ę miejską , tam jest przyjemniej. Jedzenie jest pyszne. Ale obsł uga jest bardzo chamska, zawsze udają , ż e nie widzą z bliska, ż e ​ ​ czekasz na kawę do ś niadania lub chcesz coś zamó wić w pł atnej strefie. Najbardziej nieprzyjemną rzeczą był o to, ż e aparat został skradziony prosto ze stoł u w restauracji przy obiedzie na dwa dni przed wyjazdem, podczas gdy oni poszli na jedzenie (bufet), cał y stó ł wyczyś cili obrusem, drogim szampanem, aparatem i sł uchawkami do telefonu. Podczas przesł uchania kelneró w otrzymano odpowiedź , do naszego pokoju wysł ano otwartą butelkę szampana i Twoje rzeczy osobiste. Ale ani tego wieczoru, ani nastę pnego ranka się nie pojawili. . Przez dwa dni kierownicy hotelu obiecywali patrzeć w kamery i prowadzić wł asne ś ledztwo z obietnicą zwrotu wszystkiego, ale w dniu wyjazdu zachowywali się absolutnie oboję tnie, jeś li powiedzą , ż e chcesz zadzwonić na policję , zostaniesz w kraju do czasu wyjaś nienia wszystkich okolicznoś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар